Monday, November 28, 2011

aku nak rajin update blog

wah semangat betul tajuk entry aku hari .. harap-harap tajuk tak tinggal tajuk..huhu....
dulu aku memang rajin update blog...tahun 2005 ke 2006, tapi putus cinta terus tutup blog tu...aduh menyesal tak guna...kalau tak mesti blog tu simbol cinta dan kenangan...wah-wah.wah romantis dan puitis pula aku malam ni...

aku nak rajin update blog ni sebab aku rasa blog ni la tempat aku meluah perasan dan pandangan...hehe...bukan apa, kalau aku sedih, blog ni la tempat aku mengadu...kalau aku mengadu berjela-jela dia tak marah pun...jari aku je sakit...kui-kui-kui

tapi sebelum aku nak merajinkan diri update blog...aku nak bagi hadiah...yeay, aku nak buat giveaway...

ada beberapa sebab aku nak buat giveaway ni

  1. aku nak pergi bercuti, tapi tak idea nak pergi bercuti kat mana...aku yakin, ramai blogger lain ada idea yang best-best...aku dapat inspirasi buat giveaway ni, dari netti buat GA untuk birthday party anak dia...tumpang copy idea ye netti :)
  2. aku sangat kagum dengan idea tema birthday party yang syana cadangkan..leh lah cadangkan juga holiday yang best2 untuk aku gak :)
  3. aku nak bagi surprise untuk mr.hubby...kiranya percutian ni birthday present untuk mr.hubby...
rasanya itu beberapa sebab aku nak buat GA ini...ok lah , dah puas aku merepek..hehe... aku nak buat banner GA aku dulu...bubye sume

No comments:

Post a Comment